VEELGESTELDE VRAGEN (FAQ)



V: Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

A: Bestellingen worden op werkdagen gewoonlijk binnen 24 uur na ontvangst verwerkt, tenzij anders aangegeven in de productomschrijving of in uw bevestigingsmail.

 

V: Hoe lang duurt het voor mijn bestelling aankomt?

A: Bestellingen binnen de EU arriveren meestal 1 tot 5 werkdagen na verzending. Bestellingen buiten de EU arriveren meestal maximaal 6 werkdagen na verzending. Af en toe lopen internationale bestellingen vertraging op bij de douane, waardoor het langer duurt voor ze afgeleverd worden. Hebt u een snellere bezorging nodig, neem dan contact met ons op via sales@kimbrer.com.

 

V: Hoe hoog zijn de verzendkosten?

A: We rekenen standaard €20 (standaard verzending) of €30 (express bestelling) per bestelling aan.

 

V: Hoe verstuurt u mijn bestelling?

A: Alle standaard bestellingen tot 50 kilo worden verstuurd via UPS of TNT. Alle zendingen kunnen gevolgd worden via Track & Trace.

 

V: Kan mijn bestelling door mijn eigen verzenddienst opgehaald worden?

A: In bijzondere gevallen kunnen gekochte artikelen soms rechtstreeks bij ons magazijn afgehaald worden. Neem voor meer informatie contact met ons op via sales@kimbrer.com.

 

V: Krijg ik een nota?

A: Ja, alle bestellingen worden geleverd met een nota. De nota wordt meegestuurd met uw trackingnummer, op het moment dat uw bestelling verstuurd wordt. Neem voor kopieën van nota's contact met ons op via sales@kimbrer.com.

 

V: Mijn bedrijf heeft een btw-nummer. Moet ik belasting betalen?

A: Als u een onderneming met een btw-nummer hebt in een EU-land, bent u vrijgesteld van btw (omzetbelasting). Tijdens het betaalproces wordt u gevraagd uw btw-nummer op te geven. Of u kunt uw btw-gegevens invoeren tijdens uw aankoop en deze handmatig aanpassen. Neem als u vragen hebt over btw-vrijstelling contact met ons op via support@kimbrer.com.

 

V: Kan ik mijn bestelling laten leveren op een ander adres dan mijn factuuradres?

A: U kunt altijd een ander adres kiezen. Geef als u daarvoor kiest het gewenste afleveradres aan bij uw bestelling.

 

V: Ik heb een probleem met mijn product, wat moet ik nu doen?

A: Alle producten hebben standaard 90 dagen garantie (of een andere, schriftelijk overeengekomen garantieperiode). Vertoont uw product binnen de gegeven garantieperiode een defect, neem dan contact met ons op via support@kimbrer.com.

Nadat we bericht ontvangen hebben over uw defecte product, ontvangt u van ons via e-mail een retouropdrachtnummer (RMA) en verzendinstructies. Het RMA-formulier moet samen met de goederen teruggestuurd worden en het RMA-nummer moet duidelijk vermeld worden op de verpakking van de geretourneerde goederen. Na goedkeuring van uw claim wordt er een gelijkwaardig (niet-defect) product opgestuurd. Als we niet in staat zijn het product te vervangen, krijgt u uw geld terug.

 

V: Ik bestel voor meer dan €25.000 per jaar. Kom ik in aanmerking voor bijzondere voorwaarden?

A: Ja, we maken graag speciale kortingsafspraken met zakelijke klanten die meer dan €25.000 per jaar besteden. Neem via sales@kimbrer.com contact met ons op voor meer informatie.

 

V: Ik heb een vraag over meerdere producten van Kimbrer Computer. Kan ik een offerte ontvangen?

A: We kunnen een offerte opstellen voor grote bestellingen. Neem contact met ons op via sales@kimbrer.com. Wij streven ernaar om binnen een paar uur te reageren. We zijn ook telefonisch bereikbaar, via +45 72 440 277.

 

V: Ik zoek een product dat niet op kimbrer.com staat. Kunt u ook producten leveren die niet op de website staan?

A: Jazeker! Stuur ons uw vraag via sales@kimbrer.com, dan kijken wij of we uw product voor de juiste prijs kunnen leveren. We voegen voortdurend nieuwe producten toe aan onze site, dus kijk vooral regelmatig naar ons huidige aanbod.